جناب آقای جبلّی! سرزمین اشغالی پیشکش

جناب آقای جبلّی! سرزمین اشغالی پیشکش

اینکه آیا ایشان واقعا چنین هدفی را دنبال می کنند یا نه یک بحث است، و اینکه توانش را دارند یا نه بحثی دیگر که ما قصد پرداختن به هیچکدام را نداریم. 
اما به نظرم یکی باید از ایشان بپرسد:
 جناب آقای جبلّی!
 شما در درون کشور خودمان چقدر نفوذ رسانه‌ ای دارید که سودای نفوذ رسانه ای در سرزمین های اشغالی را در سر دارید؟
واقعا فکر می کنید چقدر مخاطب دارید؟
 فقط در سال‌ ۱۴۰۳ بیست و چهار هزار میلیارد تومان بودجه به صدا و سیما اختصاص یافت، با این حجم عظیم از سرمایه بیت المال چه کردید؟
هنر شما در صدا و سیما  این است که کارشناسانی را دعوت کنید که علنا و چَشم در چَشمِ ملت به شعور آنان توهین کنند، قوانین کشور را به سخره بگیرند و…
برنامه های زنده و ضبط شده هم که خود حدیثی است مفصل…
بیایید بپذیرید که صدا و سیما دیگر بُرد داخلی هم ندارد چه رسد به بُرد خارجی و عجیب تر از آن بُرد در سرزمین های اشغالی.
این ادعای شما بلند پروازانه که نه بلکه بسیار متوهمانه است.
شما زمانی می توانید این ادعا را داشته باشید که در درون کشور موفق عمل کرده باشید.
 اگر اندک نگاهی منصفانه به عملکرد خود داشته باشید قطعا خواهید دریافت که جذب این میزان بودجه و عملکرد اینچنینی چیزی جز اتلاف بیت المال نیست. 
گزارش عملکرد شما را ما بر روی تک تک بام های منازل این کشور با دیدن رشد قارچ گونه دیش های ماهواره و رشد روز افزون محتواهای موجود در شبکه های خانگی مشاهده می کنیم، بد نیست شما هم نگاهی به این کارنامه بیندازید.
راستی جناب آقای جبلّی!
آیا تا بحال به این فکر کرده اید که اگر اصلا صدا و سیمایی وجود نداشت بجز جلوگیری از هدر رفت بودجه های هنگفت چه اتفاق دیگری رخ می داد؟
جناب آقای جبلّی!
بجای این ادعاها بیایید کمی دیده فرو برید به گریبان خویش و در صدد برآیید که صدا و سیمایی در شأن و قواره و تراز این مردم و کشور داشته باشید.
موفق باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جناب آقای جبلّی! سرزمین اشغالی پیشکش" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جناب آقای جبلّی! سرزمین اشغالی پیشکش"، کلیک کنید.