ثبت و گزارش‌دهی منابع صندوق ملی مسکن در سامانه جامع

ثبت و گزارش‌دهی منابع صندوق ملی مسکن در سامانه جامع

مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی گفت: منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد، اسناد، اسناد خزانه، املاک و مستغلات است که در نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن، از جمله تمامی منابع مختلف صندوق، مصارف، پیمان‌ها و قراردادها می‌شود، ثبت می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، اصغر صمدی ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه سوم مردادماه )در آیین رونمایی از «نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن» در خصوص این سامانه و نقش ذی‌حسابان و شفافیت مالی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن شامل تمامی منابع مختلف صندوق، مصارف، پیمان‌ها و قرارداد‌ها می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد، اسناد، اسناد خزانه، زمین، املاک و مستغلات است که در این نرم افزار ثبت، نگهداری و به‌روزرسانی می‌شود.

صمدی ویژگی این نرم افزار را ثبت و نگهداری اموال و مستغلات عنوان کرد و گفت: از امروز تمامی ذیحسابان استان‌های سراسر کشور مستقر در ادارات کل راه و شهرسازی به این سامانه متصل می‌شوند تا بتوانند تمامی درآمد‌ها و هزینه‌ها را به موقع و در لحظه ثبت، ضبط و نگهداری کنند.

مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرور‌های اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند.

بر اساس اعلام  وزارت راه و شهرسازی، وی امکان گزارش‌گیری به هنگام و به‌موقع را برای دستگاه‌های نظارتی از دیگر ویژگی‌های این سامانه برشمرد و از ذی‌حسابان خواست تا با دقت در پیاده‌سازی نرم افزار همکاری داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت و گزارش‌دهی منابع صندوق ملی مسکن در سامانه جامع" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت و گزارش‌دهی منابع صندوق ملی مسکن در سامانه جامع"، کلیک کنید.