ثبت بیش از 2 میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی/55 هزار مسافر جابجا شدند

ثبت بیش از 2 میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی/55 هزار مسافر جابجا شدند

به گزارش خبرگزاری وبگردی کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه 96 دستگاه تردد شمار فعال است و با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه ها از یکم لغایت سوم فروردین ماه 2 میلیون و 185 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا سوم فروردین 55 هزار مسافر جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 2 درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی یک میلیون و 886 هزار خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین 193 هزار خودرو است، همچنین تردد ورودی به استان 172 هزار و تردد خروجی 149 هزار خودرو توسط مرکز مدیریت راه ها ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه ابراز کرد: پر تردد ترین محور استان کرمانشاه محور بیستون به کرمانشاه با تردد بیش از 120 هزار خودرو است.

کهریزی در پایان افزود: سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه است و هموطنان می توانند تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیش از 2 میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی/55 هزار مسافر جابجا شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیش از 2 میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی/55 هزار مسافر جابجا شدند"، کلیک کنید.