تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زایر افزایش پیدا کرده است

تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زایر افزایش پیدا کرده است

وبگردی/خراسان رضوی رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل ها نداشته ایم.

محمود مادرشاهیان در گفت وگو با وبگردی در خصوص میزان شکایت های واصله از هتل های مشهد در ایام نوروز 1403 اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که برای زایران قایل شده ایم و پایگاه هایی که در 4 نقطه از خراسان رضوی قرار داده و تعداد بازرسان را به 2 تا 3 برابر افزایش داده ایم، شکایت ها از هتل ها یک یا 2 درصد بوده است. این میزان شکایت نیز در صورت نارضایتی زایر بلافاصله رسیدگی و برطرف می شد. اگر وجه اضافه ای از زایران دریافت شده بود، رسیدگی و عودت داده می شد.

وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل ها نداشته ایم. ضمن اینکه تمام اعضای جامعه هتلداران نیز پای کار بودند تا رضایت زایران را کسب کنند.

رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص استقبال زایران از طرح 10 روز اقامت و 30 درصد تخفیف بیان کرد: این طرح با استقبال خوب زایران مواجه شده است. تخفیفات دیگری نیز به زایران می دادیم تا ماندگاری زایر را افزایش داده و زایران بیشتری جذب کنیم.

مادرشاهیان اضافه کرد: یکی از مواردی که در این طرح به خوبی جواب داده، افزایش ماندگاری زایر در مشهد است. با تخفیف های ویژه ای که در نوروز برای زایران در نظر گرفتیم، ماندگاری زایران در مشهد افزایش یافته است. در حال حاضر با تمدید مدت زمان اقامت زایران مواجه هستیم.

وی در خصوص وضعیت اشغال هتل های مشهد تصریح کرد: تا امروز صبح با ریزش زیادی مواجه نبودیم. 10 تا 15 درصد در اشغال هتل ها ریزش داشتیم. مطابق آخرین آمار، شب گذشته و صبح امروز هتل های مشهد بیش از 70 درصد تکمیل بوده اند.

رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: میانگین ظرفیت اشغال هتل های مشهد از ابتدای طرح نوروزی 76 درصد بوده است. پیش بینی ما این است هتل های مشهد در شب های قدر بیش از 80 درصد و در تعطیلات عید فطر بیش از 90 درصد اشغال باشند.

مادرشاهیان با اشاره به تاثیر ظرفیت محدود ناوگان هوایی و ریلی مشهد در ظرفیت اشغال هتل های مشهد عنوان کرد: اگر در ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و زمینی ناوگان فوق العاده اختصاص دهند می توانیم با افزایش قابل توجهی از زایران در مشهد روبرو باشیم. یکی از مشکلات زایران کمبود ناوگان هوایی و زمینی است.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زایر افزایش پیدا کرده است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زایر افزایش پیدا کرده است"، کلیک کنید.