ترامپ از انتخاب معاون اول خود و حضور وی در مناظره با بایدن خبر داد

ترامپ از انتخاب معاون اول خود و حضور وی در مناظره با بایدن خبر داد

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا اعلام کرد که فرد موردنظر خود برای تصدی پست معاونت ریاست‌جمهوری را برگزیده است و احتمالاً در مناظره تلویزیونی روز پنجشنبه وی را همراهی خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری وبگردی به نقل از تایم، «دونالد ترامپ» سکان‌دار سابق کاخ سفید و نامزد جمهوری‌خواه رقابت ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در جریان گردهمایی‌ای که در ایالت فیلادلفیا برگزار شد، گفت که تصمیم خود درباره یار انتخاباتی و معاون آینده‌اش را گرفته است.

ترامپ این اظهارات را در پاسخ به سؤال خبرنگار «ان‌بی‌سی» مطرح کرد و گفت: در ذهن خودم می‌دانم او کیست، اما هیچ‌کس دیگری از آن اطلاع ندارد.

بعد هم اضافه کرد: طرف هرکه باشد به‌احتمال خیلی زیاد در مناظره‌ای که «سی‌ان‌ان» برای روز پنجشنبه ترتیب داده است، شرکت می‌کند.

منظور ترامپ مناظره تلویزیونی است که بین او و «جو بایدن» رئیس‌جمهور فعلی و نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

ترامپ در مصاحبه‌ای که ماه میلادی آوریل با «تایم» داشت، گفته بود که خیلی‌ها دوست دارند معاون او باشند تا آنجا که بعضی‌ها زنگ می‌زنند و التماس می‌کنند.

به گفته یکی منابع مطلع، نام «داگ برگم» فرماندار داکوتای شمالی، «مارکو روبیو» نماینده ایالت فلوریدا در مجلس سنا، «جی. دی. ونس» نماینده ایالت اوهایو در مجلس سنا و «تیم اسکات» نماینده ایالت کارولینای جنوبی در مجلس سنا در فهرست گزینه‌های بالقوه معاونت ترامپ به چشم می‌خورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترامپ از انتخاب معاون اول خود و حضور وی در مناظره با بایدن خبر داد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترامپ از انتخاب معاون اول خود و حضور وی در مناظره با بایدن خبر داد"، کلیک کنید.