تدوین نقشه راه فعالیت مناطق 22 گانه تهران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

تدوین نقشه راه فعالیت مناطق 22 گانه تهران - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وبگردی، نخستین هم اندیشی شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران در سال 1403 با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، مدیران کل این معاونت، مشاورین و شهرداران مناطق برگزار شد. شعبانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان به تشریح نقشه راه فعالیت مناطق 22 گانه در سال 1403 پرداخت.

معاون هماهنگی و امور مناطق، اساس کار نقشه راه سال 1403 را ارتقا وضعیت خدمت به شهروندان برشمرد که مناطق را در پیشبرد اهداف برنامه ریزی شده توسط این دوره از مدیریت شهری با شتاب بیشتری یاری خواهد رساند.

وی تدوین این نقشه راه را بر اساس پایش مستمر وضعیت اتمام پروژه های «من شهردارم» مناطق 22 گانه، تعیین تکلیف احکام انتصاباتی مدیران، ثبت هزینه و پیشرفت فیزیکی پروژه ها، بررسی وضعیت مصوبات نظارت ستادی در سال 1402، گزارش ساماندهی آسیب های اجتماعی، ارایه گزارش تفویض اختیارات به نواحی 124 گانه، گزارش اقدامات صورت گرفته در طرح تحول 20 گانه و الگوی 360 درجه و طرح الگوی خدمت، بررسی وضعیت پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه های مناطق 22 گانه، گزارش اعتبارات غیر نقدی، انعقاد کلیه قراردادها بر اساس اعتبارات ابلاغی برشمرد.

در ادامه این هم اندیشی مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق به ارایه گزارشی مجمل از فعالیت ها و دستاوردهای مناطق 22 گانه در سال 1402 پرداختند و ضمن تاکید بر اجرای حداکثری طرح های برنامه ریزی شده در سال 1402 این معاونت استمرار این روند بهبود خدمتی در سال 1403 را خواستار شدند.

شهرداران مناطق 15،2،19،21،5،10 در پایان این هم اندیشی به ارایه پیشنهادات در راستای تحقق حداکثری برنامه های جدید مدیریت شهری در سال 1403 پرداختند و هماهنگی های لازم جهت بهبود عملکرد در برخی حوزه های مطرح شد صورت گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تدوین نقشه راه فعالیت مناطق 22 گانه تهران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تدوین نقشه راه فعالیت مناطق 22 گانه تهران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.