تداوم توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات در شهرها و روستاهای شهرستان دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴ میلیارد ریال

تداوم توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات در شهرها و روستاهای شهرستان دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری وبگردی  استان سمنان، مجید نصیری با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمات‌دهی مطلوب مخابراتی و ارتباطی به روستائیان، برگردان و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات روستای دروار بخش امیرآباد دامغان با موفقیت انجام شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ۴۴۰ نفر از مشترکین این روستا از امکانات و مزایا این کافو بهره‌مند شدند.

نصیری تجهیزات POTS/ONU را راه‌حلی مناسب برای بهینه‌سازی شبکه‌های مخابراتی دانست و افزود: با نصب این تجهیزات، شاهد افزایش کیفیت، ظرفیت و ارتقاء سرویس‌های مخابراتی در این منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در مسیر توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات و با هدف ارتقاء کیفی ارتباطات و دیتا حوزه شهری، برگردان مسیر کانالی و جایگزینی فیبرنوری به طول ۲۰۰۰ متر در شهرک بوستان دامغان انجام شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان همچنین از اجرای طرح FTTH در خیابان شهید قرنی این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح با حفاری و فیبرکشی ۷۵۰ متری اجرایی شد.

مجید نصیری در پایان خاطر نشان شد: این اقدامات با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و به همت کارشناسان مجرب شبکه در کوتاه‌ترین زمان با موفقیت به اتمام رسید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات در شهرها و روستاهای شهرستان دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴ میلیارد ریال" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات در شهرها و روستاهای شهرستان دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴ میلیارد ریال"، کلیک کنید.