تایید صلاحیت 283 نفر از نامزدهای انتخاباتی در کرمانشاه

تایید صلاحیت 283 نفر از نامزدهای انتخاباتی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار وبگردی کرمانشاه، علی شعبانی عصر دوشنبه (16 بهمن ماه) در حاشیه سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس بازه زمانی که در اختیار کاندیدهای رد صلاحیت برای اعتراضات قرار گرفته بود در آخرین بررسی ها 28 نفر دیگر از کاندیداهای استان کرمانشاه تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: با اعلام تایید صلاحیت شدگان در حال حاضر آخرین تعداد کاندیداهای استان کرمانشاه برای رقابت بر سر هشت کرسی مجلس شورای اسلامی به 283 نفر رسیده است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور از 19 تا 20 بهمن ماه شورای نگهبان فرصت دارد اسامی باقی تایید شدگان را ارسال کند و پس از آن فرمانداری در 20 بهمن ماه اسامی تایید شدگان را اعلام خواهد کرد.

شعبانی با اشاره به فرصت اعتراض مجدد کاندیداها خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده، داوطلبان رد صلاحیت شده فرصت مجدد دارند که از 21 تا 23 بهمن ماه اعتراضات خود را ثبت کنند تا در نهایت ستاد انتخابات در یکم اسفند ماه اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان را ابلاغ و در تاریخ دوم اسفند طی ابلاغیه ای آن را اعلام کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تایید صلاحیت 283 نفر از نامزدهای انتخاباتی در کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تایید صلاحیت 283 نفر از نامزدهای انتخاباتی در کرمانشاه"، کلیک کنید.