برگزاری فینال جام حذفی با VAR/ تخلف ثابت شود آقایان محروم می شوند – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

برگزاری فینال جام حذفی با VAR/ تخلف ثابت شود آقایان محروم می شوند - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، مهدی تاج در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی VAR اظهار داشت: مقدمات ورود دستگاه های VAR با حمایت دولت و وزیر ورزش در جریان است.

او ادامه داد: فینال حذفی با موافقت اولیه فیفا با VAR برگزار می شود. فصل آینده هم مسابقات را با سیستم کمک داور ویدیویی برگزار خواهیم کرد، تاکنون دو دستگاه وارد ایران شده و 5، 6 دستگاه دیگر هم قرار است وارد کشور شود.

او در خصوص فساد در فوتبال گفت: امکان دارد فساد در فوتبال وجود داشته باشد و به من هم یک نهاد گزارشی در مورد 3 نفر از پرسنل فدراسیون داد. این اتفاق مربوط به سال 1400 است که من در فدراسیون مسیولیت نداشتم این موضوع هم نمی تواند در کمیته اخلاق و ارکان قضایی ما ثابت شود و باید به دادگستری برود. اگر آنجا ثابت شد، کمیته اخلاق ما هم تنبیهات جدی در نظر می گیرد.

تاج تصریح کرد: پرونده اکنون در اختیار مقام های قضایی کرمان است و اطلاعات ما هم در حد مسایلی است که این نهاد داده و اطلاعات زیادتری ندارم. دوستان ما و خودم به این نتیجه رسیدیم که فعلاً 2 نفر از همکاران را تا زمان مشخص شدن وضعیت پرونده تعلیق کنیم. اگر فساد اثبات شود، بدون تعارف، اغماض و چشم پوشی این افراد را از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم و اعلام خواهیم کرد زیرا قانون است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری فینال جام حذفی با VAR/ تخلف ثابت شود آقایان محروم می شوند – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری فینال جام حذفی با VAR/ تخلف ثابت شود آقایان محروم می شوند – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.