برپایی اردوی آلومینیوم‌سازان از یکشنبه آینده در تهران

برپایی اردوی آلومینیوم‌سازان از یکشنبه آینده در تهران

وبگردی/مرکزی مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک آخرین شرایط تیم و فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه را تشریح کرد.

روح‌الله اصغری درباره شرایط این تیم به خبرنگاران گفت: اولین اقدام مثبتی که تیم مدیریتی باشگاه در فصل جاری انجام داد، حفظ مجتبی حسینی سرمربی سال گذشته بود. او نتایج خوبی را رقم زد و برای ادامه همکاری به توافق رسید.

وی با بیان اینکه تیم‌های مختلفی بدنبال جذب سرمربی آلومینیوم بودند و این مسئله، نشانگر موفقیت سرمربی و کادر فنی و همچنین، بیانگر تصمیم منطقی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه در فصل گذشته بود، افزود: رقمی که به سرمربی و تعدادی از بازیکنان آلومینیوم، پیشنهاد شده نشان دهنده اختلاف طبقاتی باشگاه‌هاست. این رقم بیانگر این نکته است که ما نمی‌توانیم به اندازه برخی تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات هزینه کنیم و در این زمینه محدودیت داریم.

اصغری با اشاره به مذاکرات سرمربی و مدیرعامل باشگاه با هماهنگی هیئت مدیره، با تعدادی از بازیکنان مطرح کشور، گفت: مبالغ درخواستی آنها به هیچوجه با ساختار بودجه‌ای باشگاه آلومینیوم همخوانی نداشت و همین امر باعث می شد امضای قرارداد به نتیجه نرسد. در واقع رقم پیشنهادی این بازیکنان حداقل سه برابر سقف قرارداد باشگاه بود.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت حمایت تام قد هواداران از تیم و سرمربی، اظهار کرد: باشگاه آلومینیوم، یک باشگاه شفاف و اصولی است و بدون صرف هزینه‌های آنچنانی، توانسته است به یک جایگاه در شأن خود در فوتبال برسد.

وی افزود: ما یک بودجه منطقی و قابل دفاع در هیئت مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم داریم که باید در چارچوب آن حرکت کنیم. بودجه مصوب و نوع پرداخت آن در طول فصل هم منطقی و قابل دفاع است. هواداران می‌دانند که در شهر اراک، شرکت آلومینیوم تنها مجموعه تولیدی و صنعتی است که برای افزایش شور و نشاط جامعه، در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند.

اصغری با بیان اینکه خوشبختانه اغلب هواداران عاشقانه تیم آلومینیوم را حمایت می‌کنند و از انتخاب مجتبی حسینی و تمدید قرارداد او راضی و با تصمیمات سرمربی و باشگاه در بازار نقل و انتقالات موافق هستند، گفت: برخی دلالان و واسطه‌ها که به دنبال ایجاد بازار کاذب و دروغین هستند، ذهن هواداران را نسبت به این بازار گمراه می‌کنند.

وی از هواداران خواست در این شرایط به تصمیمات سرمربی و تیم مدیریتی باشگاه اعتماد کامل داشته باشند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به برنامه دیدارهای تدارکاتی و اردوی آماده‌سازی پیش فصل اظهار کرد: تیم ما عصر امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود و از روز یکشنبه هفته آینده چهاردهم مردادماه به منظور انجام دو مسابقه تدارکاتی و انجام تست‌های پزشکی راهی تهران خواهد شد.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی اردوی آلومینیوم‌سازان از یکشنبه آینده در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی اردوی آلومینیوم‌سازان از یکشنبه آینده در تهران"، کلیک کنید.