برتری اینتر برابر یانگ بویز در حضور طارمی/ رافینیا کابوس بایرن شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

برتری اینتر برابر یانگ بویز در حضور طارمی/ رافینیا کابوس بایرن شد - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، دور سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شامگاه چهارشنبه ۲ آبان با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در یکی از مهمترین مسابقات، تیم فوتبال بارسلونا میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد با نتیجه ۴ بر یک برابر حریف خود به برتری برسد.

تیم فوتبال اینتر هم در شبی که میهمان یانگ بویز سوئیس بود و مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب داشت با گل ثانیه‌های پایانی تورام به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد. طارمی در این دیدار ۷۶ دقیقه بازی کرد و سپس جای خود را به مارکوس تورام داد.

منچسترسیتی هم شب درخشانی را پشت سر گذاشت و موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر از سد اسپارتاپراگ عبور کند. لیورپول هم با تک گل نونیز از سد لایپزیک عبور کرد.

* بارسلونا ۴ – بایرن مونیخ یک
گل‌ها: رافینیا (۱، ۴۵، ۵۶) و لواندوفسکی (۳۶) برای بارسلونا و هری کین (۱۸) برای بایرن مونیخ.

* آتالانتا صفر – سلتیک صفر

* برست یک – بایرلورکوزن یک
گل‌ها: فلورین ویرتز (۲۴) برای لورکوزن و پیر لیس مل و(۳۹) برای برست.

* اتلتیکومادرید یک – لیل ۳
گل‌ها: خولین آلوارز (۸) برای اتلتیکومادرید و ادن ژگروا (۶۱)، جاناتان دیوید (۷۴، ۸۹) برای لیل.

* بنفیکا یک – فاینورد ۳
گل‌ها: آیاسه یوئدا (۱۳) و میلامبو (۳۳، ۲+۹۰) برای فاینورد و کرم آکتورکوغل و(۶۶).

* منچسترسیتی ۵ – اسپارتاپراگ صفر
گل‌ها: ف یل فودن (۳)، ارلینگ هالند (۵۸، ۶۸)، جان استونز (۶۴)، ماتئوس نونز (۸۸) برای سیتی.

* لایپزیک صفر – لیورپول یک
گل: داروین نونیز (۲۷)

* سالزبورگ صفر – دیناموزاگرب ۲
گل: کولنوویچ (۴۹)، برونو پتکوویچ (۸۴).

* یانگ بویز صفر – اینترمیلان یک
گل:
مارکوس تورام (۳+۹۰)

به این ترتیب در پایان دور سوم این رقابت‌ها، استون ویلا و لیورپول با ۹ امتیاز صدرنشین هستند. منچسترسیتی، موناکو، برست، بایرلورکوزن، اینتر و اسپورتینگ ۷ امتیازی هستند. بارسلونا، دورتموند، رئال مادرید، بنفیکا، یوونتوس، لیل و فاینورد ۶ امتیازی هستند.

آتالانتا تنها تیم ۵ امتیازی جدول است. اشتوتگارت، پاری سن ژرمن، سلتیک، اسپارتاپراگ، دیناموزاگرب ۴ امتیازی هستند. بایرن مونیخ، خیرونا، آث میلان، کلوب بروژ و اتلتیکومادرید ۳ امتیازی هستند. آیندهوون دو امتیازی است. بولونیا و شاختار یک امتیازی هستند.

لایپزیک، اشتورم گراتس، ستاره سرخ بلگراد، سالزبورگ، یانگ بویز و اسلوان براتیسلاوا هم تیم‌های بدون امتیاز جدول هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برتری اینتر برابر یانگ بویز در حضور طارمی/ رافینیا کابوس بایرن شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برتری اینتر برابر یانگ بویز در حضور طارمی/ رافینیا کابوس بایرن شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.