انهدام باند کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی در خدابنده – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

انهدام باند کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی در خدابنده - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وبگردی، سرهنگ محسن غنیمتی گفت: درپی شکایت تعدادی از شهروند مبنی بر کلاهبرداری و وصول مبلغ از طریق رسید سازهای جعلی، شناسایی متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت. با رصد پلیس فتا و اقدامات فنی و تخصصی در این رابطه، سه نفر متهم در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و مشخص شد که با عنوان خریدار با استفاده از رسید ساز جعلی و چک های صیادی، از 12 نفر از شهرهای مختلف بالغ بر 100 میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی قضایی این سه نفر دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شدند که پس از مواجهه با ادله و مستندات در دست به بزه انتسابی اقرار کردند و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در یک توصیه پلیسی از مردم خواست برای پیشگیری از کلاهبرداری، با استفاده از رسید سازهای جعلی و چک های صیادی بدون شناسایی طرف مقابل، اقدام به معامله نکنند.

کشف 29 کیلو تریاک با استفاده از تیم «سپکا» در زنجان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در پی توقیف یک دستگاه تریلر کشنده دانگ فنگ 29 کیلوگرم تریاک توسط تیم سگ های موادیاب «سپکا» از آن کشف شد.

سرهنگ رفیعی اظهار داشت: چندی پیش یک دستگاه کشنده دانگ فنگ به جهت حمل هشت کیلو مواد مخدر شیشه با دستور مقام قضایی به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: با توجه به بررسی های بیشتر و ظن وجود جاساز مضاعف موادمخدر در این کشنده تریلر درخواست تیم «سپکا» از مرکز برای بازرسی بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ رفیعی ادامه داد: با انتقال سگ موادیاب «سپکا» به پارکینگ مقدار 29 کیلو موادمخدر تریاک با ردیابی شامه حیوان از جاساز حرفه ای داخل کابین تریلر کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پیشتر، مقدار هشت کیلوگرم مخدر شیشه نیز از داخل کابین این تریلر کشف و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و 2 نفر بازداشت شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی در خدابنده – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی در خدابنده – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.