افراط و تفریط در سیاست خارجه محکوم به شکست است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

افراط و تفریط در سیاست خارجه محکوم به شکست است - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، رامین مهمان پرست شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در رشت اظهار کرد: در کنار کارهای خوبی که دولت شهید رییسی صورت گرفت اما معیشت و اقتصاد کشور دچار بحران شده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه وضعیت کشور به گونه ای است که دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، گفت: در چنین شرایط حساس فرصتی برای ایده پردازی، پرداختن به بحث های آرمانی و نظری وجود ندارد.

مهمان پرست با بیان اینکه زمان آزمایش کردن افراد بدون عملکرد گذشته است، اضافه کرد: باید دنبال افراد دارای کارنامه و عملکرد باشیم تا کشور را از بن بست اقتصادی نجات دهیم.

وی با بیان اینکه بیماری بزرگی در اقتصاد کشور وجود دارد که باید علاج شود، افزود: اقتصاد کشور برای رهایی از بن بست و چالش ها نیازمند جراحی است.

سخنگوی پیشین وزارت خارجه با اشاره به شرایط حساس کشور در بخش های مختلف بیان کرد: کشور در شرایط فعلی نیازمند فردی پخته با عملکردی روشن و دارای برنامه های راهبردی و عملیاتی نیازمند است که این ویژگی ها در آقای قالیباف می بینیم.

مهمان پرست با اشاره به اهمیت سیاست خارجی در گشایش اقتصادی داخل بیان کرد: برخی ها در روابط سیاست خارجه خیلی بسته و یا خیلی باز فکر می کنند و این افراط و تفریط در سیاست خارجی توفیق آمیز نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز دوست دایم و دشمن دایم معنا ندارد، افزود: ما در سیاست خارجی باید دنبال اعتدال باشیم همان تفکری که در آقای قالیباف دیده می شود.

سخنگوی پیشین وزارت خارجه با بیان اینکه افراط و تفریط به انقلاب ضربه می زند، گفت: روابط کشورها در سیاست خارجی بر اساس منافع ملی صورت می گیرد.

مهمان پرست با بیان اینکه در دیپلماسی نیازمند توسعه و روابط متوازن هستیم، اضافه کرد: دیپلماسی اقتصادی شعار دکتر قالیباف است و برای تحقق آن برنامه دارد.

وی با بیان اینکه مبنا در سیاست خارجی منافع ملی است، افزود: دکتر قالیباف در سیاست خارجی از دو جریان افراط و تفریط به دور است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دکتر قالیباف مرد خدمت و پیشرفت است، گفت: آقای قالیباف در هر جایگاهی که خدمت کرده، خالق کارهای بزرگ بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افراط و تفریط در سیاست خارجه محکوم به شکست است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افراط و تفریط در سیاست خارجه محکوم به شکست است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.