اعلام لیست انتخاباتی شورای وحدت در مازندران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

اعلام لیست انتخاباتی شورای وحدت در مازندران - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، محمد کریمی قایم مقام شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی پیش ازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران مجلس را یکی از مراکز مهم و حساس در کشور برشمرد و گفت این نهاد باید بتواند در مواقع حساس و لزوم بن بست شکنی کند و نماینده مجلس باید آنقدر قوی باشد که بتواند با قانون خوب و صحیح کشور را از بن بست مشکلات نجات دهد.

وی گفت تمام تلاش شورای وحدت این است که افرادی را انتخاب کند که بتوانند برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه تحول آفرین باشند.

وی با اشاره به لیست این شورا گفت: در حوزه انتخابیه شرق مازندران، غلامرضا شریعتی، ساری و میاندورود، منصور علی زارعی، علی بابایی کارنامی و عبدالرضا بابایی، در قایمشهر کمال علیپور، مصطفی معلم و عبدالرضا دادبود و در در بابل حسن حسن نتاج و فرهاد فرزادی مورد حمایت این شورا هستند.

کریمی تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده، در آمل بهروز عیسی زاده و در نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی، در نوشهر چالوس و کلاردشت رضا علیخانی و در رامسر تنکابن و عباس آباد علی شمس مورد حمایت هستند.

قایم مقام شورای وحدت در مازندران تصریح کرد: برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، آیت الله صادق پیشنمازی، آیت الله معلمی و آیت الله لاریجانی آملی در لیست این شورا قرار دارند.

مازندران 9 حوزه انتخابیه و 12 کرسی در مجلس و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام لیست انتخاباتی شورای وحدت در مازندران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام لیست انتخاباتی شورای وحدت در مازندران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.