ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف 72 ساعت تکلیف روشن می شود

توافق یا تهاجم به رفح؟

ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف 72 ساعت تکلیف روشن می شود

یک رسانه صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم مدعی شد که ظرف 48 تا 72 ساعت آینده، تکلیف حصول توافق با حماس یا آغاز تهاجم زمینی به رفح مشخص می شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، «ینت نیوز» در گزارشی مدعی شد که «هرزی هالوی» رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی آخرین جزییات طرح حمله به رفح و برپایی اردوگاه پناهجویان در مرکز نوار غزه را نهایی کرده است.

این رسانه صهیونیستی که برای ادعای خود از هیچ منبع موثقی نام نبرد، در ادامه این گزارش از تجمع تانک های اسراییلی در مرز غزه و آمادگی آنها برای ورود به باریکه در صورت گرفتن چراغ سبز برای شروع تهاجم زمینی در رفح خبر داد.

این رسانه مدعی شده که تهاجم زمینی به رفح به صورت مرحله ای طراحی شده و چنانچه گشایشی در توافق تبادل اسرا با حماس حاصل شود، امکان تعلیق یا تعویق آن وجود دارد.

همچنین، ادعا می شود که از منظر حصول توافق تبادل اسرا یا آغاز تهاجم زمینی به رفح، ظرف 48 تا 72 ساعت آینده، تکلیف مشخص می شود.

 روز گذشته، هییتی از حماس برای بررسی پاسخ اسراییل به طرح آتش بس ارایه شده از سوی قطر و مصر به قاهره رفت.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که در توافق جدید آزادی 33 گروگان زنده و آتش بس در نوار غزه پیشنهاد شده است. گفته می شود که هییت حماس پس از رایزنی های روز دوشنبه، قاهره را ترک کرده است و با پاسخ مکتوب بازمی گردد.

این طور برآورد کرد که رژیم اسراییل از گزینه «حمله قریب الوقوع به رفح» به عنوان اهرمی برای ترغیب حماس به قبول تازه ترین پیشنهاد آتش بس که همین حالا مشغول بررسی آن است، استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف 72 ساعت تکلیف روشن می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف 72 ساعت تکلیف روشن می شود"، کلیک کنید.