اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو

اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه از أخذ پروانه شهرسازی پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو در ایستگاه هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش وبگردی،  میثم نوروزیان با اعلام این خبر گفت: پروانه شهرسازی مجتمع ایستگاهی هلال‌احمر با همکاری و مساعدت همه جانبه شهرداری منطقه ۱۱ صادر شده و آماده واگذاری برای تأمین هزینه‌های احداث خطوط مترو است.

وی افزود: مجتمع ایستگاهی هلال‌احمر واقع در ایستگاه هلال‌احمر در خط ۷ متروست که در محدوده‌ای به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع تعریف شده است. 

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی متروی تهران و حومه تصریح کرد: زیربنای کلی این مجتمع ایستگاهی ۲۳ هزار و ۹۸۴ متر مربع است که ۲ هزار و ۱۷۸ مترمربع به بخش تجاری، هزار و ۱۱۱ مترمربع به بخش رستوران، هزار و ۱۱۱ مترمربع به بخش تفریحی و ۴ هزار و ۲۵۶ مترمربع به بخش اداری اختصاص پیدا کرده است. 

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی متروی تهران و حومه، مجتمع‌های ایستگاهی بخشی از طرح TOD هستند که به‌عنوان مراکز جدید فعالیت مدرن و پهنه‌های مستعد و رو به توسعه شهری، محدوده‌هایی از پهنه‌های کار و فعالیت شهر را در بر می‌گیرند که در شعاع ۸۰۰ متری ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی به‌منظور ارائه انواع خدمات تجاری، اداری، فرهنگی، تفریحی و … به شهروندان شکل می‌گیرند. 

این مجموعه‌ها می‌توانند با ترکیب صحیح کاربری‌ها، ضمن پایین آوردن حجم سفرهای شهری و ایفای نقشی تعیین کننده در توسعه، نظام بخشی و اصلاح ساختار شهر و سیستم حمل‌ و نقل، مناطق جذاب و پرتحرکی در شهر به‌ وجود آورند.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو"، کلیک کنید.