اختصاص 30 هکتار زمین برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند چهارمحال و بختیاری

اختصاص 30 هکتار زمین برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری وبگردی ازچهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست قرارگاه جوانی جمعیت چهارمحال و بختیاری افزود: روند واگذاری زمین به خانواده های سه و چهار فرزندی همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تاکنون 13هزار و 631 خانوار سه و چهار فرزند استان برای دریافت زمین در سامانه ثبت نام کرده اند که از این شمار 13هزار و 198 خانوار شهری و 433خانوار روستایی بوده است.

باقری افزود: از این تعداد هفت هزار و 725 نفر دارای فرزند سوم و پنج هزار و 473 نفر دارای فرزند چهارم هستند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه 6 هزار و 382 نفر تشکیل پرونده داده و از این میزان با توجه به واگذاری هایی که انجام شده به 28 درصد این جمعیت زمین تخصیص و قرارداد تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد افراد ثبت نام شده در سامانه از کل 43 شهر استان هستند که تاکنون در 22 شهر این استان زمین تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: بیشترین جمعیت متقاضی در شهر لردگان با چهار هزار و 168 نفر است که به دلیل محدودیت زمین تاکنون توانسته ایم پنج درصد را توانسته ایم پوشش بدهیم.

باقری در خصوص پرداخت هزینه های آماده سازی زمین گفت: خانواده های سه فرزندی طبق قانون باید هزینه های آماده سازی را به صورت اقساط در مدت هشت سال بپردازند.

وی یادآور شد: با توجه به میزان زمین تامین شده برای پوشش جمعیت ثبت نامی حدود 390 هکتار دیگر زمین نیاز است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص 30 هکتار زمین برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص 30 هکتار زمین برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.