آیین دانش آموختگی 154 دانشجوی دانشکده علوم تغذیه و پیراپزشکی برگزار شد

آیین دانش آموختگی 154 دانشجوی دانشکده علوم تغذیه و پیراپزشکی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری وبگردی استان سمنان ،در این مراسم رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به دانشجویان فارغ‌التحصیل، کسب علم و تلاش در پی فراگیری علم را از بهترین زمان‌های زندگی یک انسان در طول حیات خود ذکر کرد و گفت: امروز هرچند در ظاهر، دوران علم اندوزی برای شما پایان یافته و باید خودتان را آماده خدمت به مردم و انتقال دانش و تجربیات خود کنید ولی از لحظه لحظه دوران فعالیت و زندگی خود هم برای کسب دانش و علم بهره بجویید و همواره در پی کسب مطالب جدید و به‌روز باشد.

دکتر پیمان حجازی خدمت به مردم را افتخاری برای دانشجویان برشمرد و تصریح کرد: دانشجویان قشر پویا و فعالی هستند که جهت رسیدن به اهداف متعالی باید تلاش مستمر و جدی داشته باشند، آنان آینده سازان و منشاء خیر و برکت برای این سرزمین پهناور و عزیز هستند و باید برای خدمت به مردم این سرزمین از تمام توان خود بهره برده و اهتمام ورزند.

در پایان این مراسم پخش زندۀ موسیقی، تقدیر از دانشجویان برتر، تقدیر از منتخبین مسابقه ورزشی جام رمضان همراه بود. سوگندنامه توسط دکتر علائی معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی سرخه دانشکده‌ قرائت شد و دانشجویان فارغ‌التحصیل نیز با تکرار این سوگندنامه قسم یاد کردند که خدمت‌ رسانی در حوزۀ سلامت را مهم ‌ترین اولویت کاری خود قرار دهند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین دانش آموختگی 154 دانشجوی دانشکده علوم تغذیه و پیراپزشکی برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین دانش آموختگی 154 دانشجوی دانشکده علوم تغذیه و پیراپزشکی برگزار شد"، کلیک کنید.